2 mars 2011

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Undra vad tanken är att jag ska berätta här då...

Denna bloggfest har faktiskt gjort så att jag kommit in i en form av rutin gällande blogginläggen så nu kanske jag kan fortsätta på egen hand. Men i övrigt vill jag inte påstå att det har varit några direkt bra eller roliga ämnen att skriva om. Så det får jag väl ändra på nu också. Gissar att det kommer börja handla mer och mer om vår lilla bebbe, men det får ni väl stå ut med annars är det bara att låta bli att läsa.

Men nu när jag varit såhär duktig i 30dagar kommer jag ta en pause för att göra lite andra roliga saker. Men jag är tillbaka om lite mer än en vecka och då ska ni få höra vad jag har varit med om. Tills dess får ni sitta och vara nyfikna...

1 kommentar:

Madde sa...

Kan tänka mig att det kommer att bli en del bloggande om bebisen, svårt att låta bli när det är en sån stor del av ens liv!

Kommer att bli roligt att följa, alla graviditeter är ju så olika!