4 juli 2010

Senaste tiden...

Mitt lilla sidoprojekt.... En såpyramid. Saknar 4st smultronplantor som ska vara på andra nivån. men annars är den full för tillfället. Har smultron längst ner och kryddor på nivå 3 men jag har inte kommit på vad jag ska ha längst upp så i sommar fick det bli blommor. Funderade ett tag på jordgubbar men de ska jag nog ha i ett annat land så småningom.
Så här grön och fin är vår gräsmatta just idag. Simon klippte den för första gången idag dessutom. några små fläckar som måste sås på så blir nog de här superbra.
Nu har vi bytt panelen på kortsidan mot altanen samt målat den grå som resten av garaget.

Nu är även väggen målad en sista gång så spikhuvudena och skarvarna är grå de me.

3 kommentarer:

Madde sa...

Grattis..

Du den där såpyramiden är något jag ska lägga på minnet! Snyggt!

HELENA sa...

Tycker den blev riktigt fin jag med, men ett tips... jag tänkte mig inte ritkigt för så min ruttnar väl om 5-10 år. Har använt mig av tryckimpregnerat virke som jag sedan målade - inte så bra innan virket fått torka ut eftersom jag sedan fyllde lådan med jord. Men den håller väl så länge den håller=)

Maria sa...

Wow vad häftig pyramiden blev!!! =)