8 juli 2010

Ledsen

Uppdatering:

Jag har hittat ett ställe i Umeå som har cameran håller bara tummarna att de kan lägga av en till mig så vi kan svänga förbi där på söndag när vi åker söderut. Det som är trist är att jag inte kommer att ha den imorgon då vi ska på bröllop.

*********************

Så som jag önskar mig denna systemdigitalcamera.... Så igår när jag verkligen bestämt mig för vilken jag ska ha och idag när jag ska köpa den så är den slut i typ hela sverige! Visst är det väl ändå typiskt, sen är den restad till den 20 juli vilket innebär att det inte blir ngn camera på lördag på bröllopet och inte heller på semestern. Om den inte finns i Gbg när vi kommer dit ner vill säga.

1 kommentar:

Maria sa...

Men ååååååååå, irriterande och jobbigt då!!

Klart den finns i Götet. Götet har ALLT!!! =)