17 november 2008

Tidigt

Det bästa med att man börjar tidigt är ju såklart att man får sluta tidigt. Saken är bara den att jag varje gång lovar mig själv att vara effektiv och göra bort en massa som bör göras men tyvärr lyckas jag aldrig vidare bra. Listor är ett bra alternativ, vilket jag ofta brukar använda mig av men dock inte just nu (fråga mig inte varför). Det roligaste med listor är när man får stryka någonting, då ser man verkligen hur effektiv man har varit.

Idag har jag i alla fall varit lite effektiv. Eller?
Räknas att gå broarna runt?
Måste sätta igång me lite mer effektiv träning nu känner jag.
Har hur som helst varit ute och gått nu tre dagar i rad och imorn blir de friskis så de gäller bara att försöka ligga i. Hade ju lovat mig själv beach 2008 men de gick ju inte så bra. Så därför får jag nu en sista chans till att ställa allt till rätta...

Inga kommentarer: