2 oktober 2010

Lite bilder

Äntligen ska jag visa lite bilder... Inte från sommaren som jag först hade tänkt med jag måste fixa lite med dessa så vi får se om de blir. Så istället blir det bilder på vår nya utebelysning på huset, är skitnöjd! Till våren blir det att göra om altanen så då blir det lite belysning där med.

Det ser förståss betydligt bättre ut när man får se det hela i verkligheten men ni ser iaf på ett ungefär. Snart är vi klara med renoveringen i hallen, eller vi kan säga att vi är klara, ska bara upp med en världskarta och sen hyllan som ska vara under. Vi har även börjat med källaren så ikväll har jag målat första varvet. Imogon ska vi sätta upp reglarna till taket och måla det andra varvet så snart är det dags för att sätta tak och lägga golv.
Hoppas på att alla ni som fått inbjudan till vår inflyttningsfest kommer, och om jag glömt någon så hör av er så får ni självklart komma ni med, ju fler desto roligare=)

3 kommentarer:

Kstin sa...

Det är ju nästan precis sånna där lampor vi tänkt oss ute oxå =) Så bra! Då fick jag bekräftat att jag int alltid har sån dålig smak ;)

Anna Magnusson sa...

Hej på er! Så kul att få se lite bilder! Ni borde vara supernöjda :) Ni är så grymt duktiga på att alltid fixa med huset, själv så börjar vi bli färdiga med alla "måsten" men då har vi ju bara en 3:a. Huset får vänta lite.. hoppas allt annars är bra. Nere på västkusten börjar hösten komma allt mer men vi har en del fina och soliga dagar. Mörkret kommer med bestämda steg men än så länge är det ljust då man åker hem från jobbet. Vi får ta o höras nån gång! Ska kika in lite oftare på din blogg o uppdatera mig.
Hälsa Simon så gott. Stora kramar till er båda! /Anna

HELENA sa...

Kerstin: Jag är riktigt nöjd med våra lampor så jag tycker verkligen ni ska satsa på sånna ni me.

Anna: Härligt att höra av er och att allt är bra! Vi har väl inga direkta måsten men det är mycket man vill göra, men vi får ta en sak i taget så blir vi nog klara förr eller senare=) hälsa david oxå!