12 april 2010

I love Kappahl

I lördags var jag på stan hela dagen med min svärmor (simons lillasyster S var också med en stund). Shoppade var det stora ordet! Var bland annat in på Kappahl och jag älskar deras vintage stories collektion som kommit nu inför sommaren där alla plagg är inspirerade från 50-talet.
Blev dessa plagg från collektionen.
Älskade dock denna klänning men tyvärr fanns inte rätt storlek samt att Simons syster köpte den. Så jag kommer i alla fall att kunna få se klänningen i sommar.
Bilderna från Kappahl, Vintage stories.

4 kommentarer:

Ingela sa...

nä fy för KappAhl.. ;-)

HELENA sa...

Ingela: Haha om jag ska vara ärlig så handlar jag inte så ofta där, men denna collektion var ngt utöver det vanliga=)

Anonym sa...

Haha! Håller med Ingela men toppen du köpt känns verkligen som en "Helena-topp". Fint!

Madde sa...

Verkligen en fin topp!