16 november 2009

Jag lever

Ni får inte tro att jag gett upp utan har bara haft mycket att göra. Flytten som var planerad på lördag med släkten blev visst på fredagkväll med några kompisar istället. Så när släkten kom på lördag fanns det inget att flytta utan dom fick städa istället. Så på 3 timmar hade vi städat ur hela lägenheten. Med andra ord kan vi koncentrera oss helt och hållet på huset nu. Fast det är många småsaker som än inte är fixade.
* sätta upp lampor
* surraound systemet ska moteras
* Fräsa ur golvlisterna och sätta fast dem
* Få upp lamellgardinerna i vardagsrummet
* Måla om kornischerna + sätta upp dem i vardagsrummet
* Fixa gardiner till vardagsrummet
* Kolla fönserlampor till vardagsrummet
* Sätta benen på sängen
* Sätta upp hissgardinen i sovrummet
* Köpa material så pappa kan göra vår sänggavel
* Hitta nya sängbord/ håller tummarna för de jag hittat i pappas föräldrahem.
* + en massa massa mer saker.

Får förresten inte glömma ett besök till Ikea. Men vi får se när vi ska hinna med det. Hoppas på innan jul men vi får se, det är rätt fullt upp fram tills jul känns det som.

Aja nu vet ni i alla fall att jag lever. Ska försöka lägga in lite bilder sen på det vi gjort och hur det ser ut nu. men än så länge har jag inte lokaliserat kabeln till cameran än...

Inga kommentarer: